Фрагмент уроку


       Фрагмент бінарного уроку математики і інформатики з використанням здоровязберігаючих технологій.
                            (відновлення та вдосконалення зору)


I.Організація класу

Учитель.

-Рівно  стали, підрівнялись.

 День у нас сьогодні незвичайний.

-А чому?

Бо гості до нас завітали.

- Тож привітайте, діти, гостей.

- Добрий день!

Щиро ми гостей вітаємо.

Добра та здоровя усім бажаємо.

Учитель.

-Першими сідають дівчатка  - краса нашого класу, а тепер його сила і мужність – хлопчики.

II. Робота над геометричним матеріалом.

Учитель.

-Сьогодні урок на якому ми в математику та інформатику зробимо крок.

- Зараз ми з вами вирушаємо у цікаву подорож до країни Геометрії. Жителі цієї країни – геометричні фігури.

-Давайте пригадаємо, які геометричні фігури ми вже вивчили?

Технологія колективно-групового навчання.

Вправа «Незакінчені речення»

-Проведемо інтерактивну вправу «Незакінчене речення»

1) Геометрична фігура, яка  має три сторони, три кути – це…..(трикутник)

2) Прямокутник у якого всі сторони рівні – це …(квадрат)

3) Чотирикутник у якого всі кути прямі – це….(прямокутник)

4) Лінія яка є межею круга – це….(коло)

-Сьогодні у нас незвичайний графічний диктант, а допоможе нам виконати його – компютер.

Вчитель інформатики

-Пригадайте правила, поведінки за компютером, які ми вивчили на уроках інформатики?

Вправа «Мікрофон»

(переходять за комп’ютери)

Учитель початкових класів.

-Всі приготувалися? Переходимо до практичної частини.

Учитель інформатики.

-Яка програма нам в цьому допоможе? (графічний редактор Paint)

- Як її запустити?

Учитель початкових класів.

-Я буду загадувать загадки, а ви повинні зобразити фігури про які йдеться в них.

1. Чотири в мене сторони

    Усі однакові вони

    Всі четверо кутів прямі,

    Імя моє назвіть самі. (чотирикутник)

2.Три у мене сторони

    Міцно зєднані вони

    А між ними три кути

    Хто я? Чи вгадаєш ти? (трикутник)

3.Не маю жодного кута

   Фігура я геометрична

    Така кругленька, симпатична? (коло)

4.Прямих кути чотири маю,

    Як мене називають? (прямокутник)

-Всі справились із завданням?

Вчитель інформатики.

(звязок з життям)

(діти малюють різні предмети)

-А чому  ви саме ці предмети намалювали?

III. Вправа для встановлення зору.

-Оченята роблять вправи

  Вліво, вправо, вліво, вправо.

  Потім вгору, потім вниз.

  Оченятами дивись.

Вправи

1.Швидко моргаєте повіками, як метелик махає крилами.

2.Піднімаємо очі вверх, вниз. Після цього знову моргаємо віями.

3.Дивитися вправо-вліво, вправо-вліво голова при цьому нерухома.

4.Витягнути праву руку вперед і повільно водити вказівним пальцем в сторони, при цьому уважно слідкувати за ним очима, головою при цьому не рухать.

5.Намалюємо носом в повітрі квадрат, коло, трикутник.

Учитель.

-Дякуємо за роботу. Молодці!!!

       


Немає коментарів:

Дописати коментар